reklam
reklam

Genç kadın, vücuduna damardan ilaç vererek yaşamına son verdi.

Kayseri'nin Kocasinan ilçesinde anestezi teknikeri M.C.B., vücuduna yüksek dozda ilaç enjekte ettikten sonra hayatını kaybetti.

Genç kadın, vücuduna damardan ilaç vererek yaşamına son verdi.

Kocasinan İlçesinde Vücuduna İlaç Enjekte Eden Kişi Hayatını Kaybetti

Kayseri’nin Kocasinan ilçesinde, Kayseri Şehir Hastanesi’nde görevli anestezi teknikeri olduğu öğrenilen M.C.B., evinde vücuduna damardan yüksek dozda ilaç enjekte ettikten sonra hayatını kaybetti.

Olayın Detayları

M.C.B.’nin hareketsiz kaldığını fark eden yakınları durumu hemen yetkililere bildirdi. Sağlık ekipleri olay yerine gelerek yaptıkları kontrollerde, M.C.B.’nin yaşamını yitirdiğini belirledi. Cansız beden, otopsi yapılmak üzere hastane morguna kaldırıldı.

Soruşturma Başlatıldı

Olayın ardından polis ekipleri soruşturma başlattı. Şahsın neden vücuduna yüksek dozda ilaç enjekte ettiği ve ölüm sebebiyle ilgili detaylar araştırılıyor. Ayrıca M.C.B.’nin yakın çevresi de ifade vermeye çağrıldı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız